Сучасні економічні реалії часто призводять до того, що підприємство може стати банкрутом, не надавши дані про трудовий стаж своїх працівників до Пенсійного фонду. А адже наявність стажу і його розмір впливає на термін виходу на пенсію працівника, а також на розмір одержуваної в майбутньому пенсії. Пише korupciya.com
Але навіть в цьому випадку є невеликі, але ймовірні шанси відновити справедливість.
Про це розповіла директор департаменту пенсійного забезпечення-начальник управління методологічного забезпечення ПФУ Світлана Шута в ході прямої лінії з читачами видання “Пенсійний кур’єр”, передають “Факти”.
Один з читачів задав таке запитання.
«Підприємство, на якому я працював, за вісім місяців 2004 року не надало до органів Пенсійного фонду України інформації про сплату страхових внесків, і мені цей період не зарахували до страхового стажу. Проблема в тому, що з 2008-го підприємство – банкрут, і я не знаю, де тепер шукати правди, адже я чесно працював», – запитав чоловік.
У відповідь співробітник ПФУ зазначила, що з 1 січня 2004 страховий стаж обчислюється за даними системи персоніфікованого обліку.
«Якщо в системі персоніфікованого обліку немає інформації про сплату страхових внесків, то цей період дійсно в стаж не зараховується», – зазначила вона.
При цьому фахівець рекомендувала звернутися до підприємства-правонаступника, якщо таке є – можна підняти документацію там.
Часто буває, що внески за людину платили, тільки не надали відомостей про це в систему персоніфікованого обліку – в такому випадку питання вирішується.
«Але якщо правонаступника немає або якщо виявиться, що страхові внески за вас дійсно не платили, то це тупик, адже іншого шляху для вирішення цієї проблеми законодавством не передбачено», – пояснила чиновниця.