Часи, коли Соловйова і Скабеєву слухали розвісивши вуха шаленими темпами відходять у минуле. Тотальна брехня, яку почали визначати самі пропагандисти рубає по живому плани путінського режиму. Це одна із причин збільшення кількості появи самого путіна на людях. Однак в Кремлі розуміють, що путін не зможе довго стримувати жагу суспільства до правди, а головне до справедливості.
Російські телеглядачі практично відмовилися від перегляду пропагандистських ток-шоу та перейшли на розважальний контент. Про це повідомляє Telegram-канал “Можем объяснить” з посиланням на дані компанії Mediascope.
До списку 100 найпопулярніших програм у РФ за минулий тиждень увійшли лише “60 минут” телеканалу “Россия-1”. Ток-шоу Ольги Скабеєвої та Євгена Попова від 1 грудня посіло 62 місце у найширшій віковій аудиторії — 18-54. Рейтинг передачі складає 1,5%.
Схожі програми («Время покажет», «Вечер с Владимиром Соловьевым», «Место встречи») взагалі не увійшли до сотні “кращих”. Хоча раніше ці програми мали глядацький попит. Наприклад, наприкінці жовтня до сотні найрейтинговіших передач увійшли одразу п’ять пропагандистських ток-шоу. А той же «Вечер с Владимиром Соловьевым» ще в липні займав сьомий рядок у цьому списку.
Російських глядачів тепер більше цікавить пізнавальний та розважальний контент.
Найпопулярнішою програмою минулого тижня стала трансляція футбольного матчу між Францією та Польщею на ЧС. У десятку потрапили ще три футбольні поєдинки, а також «Новая битва экстрасенсов». Інші рядки поділили між собою випуски новин на різних телеканалах, у тому числі і регіональних.
Окрім того, росіяни не хочуть слухати пропаганду і по радіо. Найпопулярніша станція новин «Вести FM» займає 7 місце в загальноросійському рейтингу з квітня по вересень. Її слухають лише 8,8% росіян. Найбільш популярною станцією в Росії є розважальна Європа плюс з рейтингом 13,4%.