Стюардеса на рейсі у першу чергу відповідає за безпеку пасажирів, а не за їжу чи напої.
Про це розповідає Наталія Ізюменко, передають Патріоти України з посиланням на Gazeta.ua.
“Ми можемо взагалі не розносити їжу, якщо бачимо, що це небезпечно. Коли виникає аварійна ситуація, пілоти повідомляють нам. Пасажирам не кажемо, щоб не було паніки. Сама не панікую. Буває настільки втомлюсь, що мені байдуже. Літаємо між різними часовими поясами. Для стюардеси немає ні дня, ні ночі”, – каже Наталя.
Найбільша проблема стюардес – пасажири, які опинилися не на своєму рейсі. “Летів до Китаю, а опинився в Римі. Люди зазвичай самі винні. Не думають, куди йдуть. Багато авіаліній перевіряють посадкові місця. Не тому, що нам важливо, де хто сидить. Дивимось, що людина реально полетіла куди їй потрібно. Раз на місяць точно трапляються такі пасажири. Найбільша проблема, коли літак летить в одну країну, але в два різних міста. Зазвичай потім пасажир повертається цим же рейсом. Авіакомпанія платить штраф”, – каже Наталія.
Бувають екстремальні пасажири, які завдають проблем. “Якось привезли чоловіка, якого депортували з Лондона. Він був у наручниках, супроводжували четверо осіб. Він дочекався, коли всі пасажири зайшли до літака. Потім підвівся і почав кричати, що в літаку бомба. Він просто не хотів повертатись додому. Пасажири попідскакували, почали тікати на вулицю. Заявили, що не повернуться до салону доки цей терорист там. Чоловіка і його супроводжуючих висадили”, – каже стюардеса.
Наталія каже, що не раз на рейсі ловили грабіжників. “Зараз є команда китайців-грабіжників. Вони літають по всьому світу. Спостерігають за пасажирами. Вираховують у кого є гроші і обкрадають. Їх ловили на кількох авіалініях. Помітно по тому як між собою переглядаються і нічого не говорять. На моєму рейсі теж були, але нічого не вкрали. Бо помітили, що взяв чужу сумку і поніс в туалет. Грабіжники з нами найчастіше літають з Бангкоку в Амман, іноді до Сполучених Штатів. Вибирають польоти від 8 до 12 годин”, – каже Наталія.