Не рубіть з плеча. Як правильно скаржитися директору

Рабочий процес – досить складна та непередбачувана справа для всього колективу. Справа у тому, що працюючи, кожен член колективу зіткається з великою кількістю задач, які необхідно вирішувати в повсякденному житті. Не завжди у спеціалістів є можливість та ідеї для їх реалізації. Тому для них це стає справжньою проблемою, яка може викликати серйозні непорозуміння та конфліктні ситуації. З подібної ситуації є два способи рішення: пошук можливих шляхів рішення, скарги директору. Саме про друге і хотілось би поговорити в цій статті, бо мало хто вміє правильно скаржитись керівництву.

Необхідно сказати одразу, мало хто полюбляє тих, хто скаржиться. Тому, якщо ситуація справді для вас складна, що потребує скарги та втручання третьої сторони, визьміть до уваги наступні поради щодо такої особистої розмови з керівником.

Як організувати ділову розмову з директором

Щоб організувати ділову розмову з директором з метою скаржитись на виникнуту проблему, треба серйозно підготуватися. Не дивлячись на те, що це досить специфічна розмова, перше правило – не піддаватися емоціям і розмовляти з директором, оперуючи тільки фактами. Якщо ви будете перетинати цей рубіж, то директор не тільки не буде вас слухати, але й буде вважати вас конфліктною людиною.

Якщо ви хочете зробити скаргу, то спершу визначіться, кому треба скаржитися. Іноді робітники виносять на скарги директору компанії зовсім незначні питання чи проблеми. Саме через це директора не полюбляють скарги і тих, хто їх робить. Перш ніж йти на ділову розмову з директором, проаналізуйте масштаби вашої проблеми. Можливо, достатньо розмови з керівником вітділу, а може й зовсім з кількома чи одним колегою.

Якщо все ж таки діло дійшло до скарг, то прийдіть до директора з декількома шляхами рішення вашої проблеми. По-перше, він оцінить, що ви не заціклюєтеся на проблемі, а шукаєте шляхи її рішення. По-друге, в нього вже будуть якісь ідеї для рішень.

Якщо ви вирішили скаржитись на когось, не рубіть з плеча. Завжди пам’ятайте, що впливаєте на чиюсь кар’єру і несете за це відповідальність. Спробуйте влагодити відносини спокійно за допомогою третьої сторони.

Редакція може не поділяти думки авторів і не несе відповідальність за достовірність інформації. Роміщення цієї публікаці на інших сайтах без відкритого активного посилання на Файна сторінка заборонено.

Вподобайте нас у Facebook і все буде файно!